در انتظار تو...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 30 / 5 / 1394
بازدید : 328
نویسنده : Pooriya

جهانـــــ جدیدم را دوست دارم
مــــــن...زمـــــین...تــــــو...
کجای قانون طبیعــــــت سخنی از”مرکزیتـــــــ”
نداشتن چشمانت به میان آمده...!
من و زمین
هردو گرد تو
می گردیم
منظومه شمسی بهانه اســــــت...!

 

عشق من..
تنها انگیزه ی من برای زندگی...
تکیه گاهم باش...در شبهای سرد تنهاییم...شبهای بی کسی...در شب دل شکستگی...
شبهای براز اشکو آه...ناله هایم را از همین فاصله ای ک میانمان هست احساس کن...و مالک روح و روانم باش،حال ک ناخواسته مالک قلبم شدی...
عشق من..
همه ی دلخوشی من در لحظات سردم...
باتمام وجود دوستت دارم

 

ﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎﻭﺭﻡ ﺷﺪ
ﮐﻪ ﺗﻮﺧﺴﺘﻪ ﺗﺮﺍﺯﺍﻥ ﺑﻮﺩﯼ ﮐﻪ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﺩﻭﺳﺖ
ﺩﺍﺷﺘﻨﻢ ﺭﺍ!
ﺍﺯﻣﻦ ﮐﻪ ﮔﺬﺷﺖ ...
ﺍﻣﺎ...
ﻫﺮﺟﺎﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ
"ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ قطار می رود...
تو می روی...
تمام ایستگاه میرود...
و من چقدر ساد ه ام.. که سال های سال...
در انتظار تو...
کنار این قطار رفته ایستاده ام ...
و همچنان...
به نرده های ایستگاه رفته...
تکیه داده ام!

 

 

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








Hello Dear Friends, Welcome to our web. I hope a good time on this website and I hope to eat the very same reason.

نظرتون درباره ی وبلاگم چیه؟؟؟





























RSS

Powered By
loxblog.Com